Novas 2012

DISCIPLINA

12 Set 2012

NOTA DE PRENSA RESOLUCIÓN COMITÉ COMPETICIÓN ACT: XIV BANDEIRA FLAVIOBRIGA

Depois da regata Bandeira Flaviobriga celebrada o 25 de agosto de 2012 en Castro Urdiales, dous clubs (CR San Nicolás de Portugalete e Sanpedrotarra AE) presentaron as correspondentes impugnacións ante o Comité de Competición da ACT.

Realizada a tramitación do correspondiente expediente, mediante Resolución do 12 de setembro de 2012, o Comité de Competición da Asociación acordou estimar as impugnacións presentadas por ambos os dous clubs socios no que fai referencia a non computar os resultados deportivos da regata XIV Bandeira Flaviobriga a efectos da clasificación xeral da Liga San Miguel 2012, sendo confirmados os resultados de dita regata en relación co resto de cuestións deportivas (clasificación da regata, proclamación de vencedor, premios, etcétera).

É por tanto que na clasificación da liga regular 2012 se eliminan os puntos correspondentes a dita regata, ficando inalterados o resto de aspectos tocantes á mesma.